čtvrtek 30. ledna 2014

SLAVNOSTNÍ ČTVRTEK

Dnes vládlo ve třídě od samého rána určité napětí a nedočkavost, ve vzduchu viselo první školní vysvědčení! Přesto jsme se učili, ale je pravda, že to byly převážně hry. Při výtvarné výchově, kterou jsem dnes výjimečně učila já, jsme navštívili eskymáckou školu - tvořili jsme koláž a všechna dílka jsem vystavila před třídu ke shlédnutí.
No a 4. vyučovací hodinu to nastalo -nervy napnuté k prasknutí, ale nakonec vše dopadlo skvěle! Všichni si odnesli  nádherné vysvědčení, jsou to šikulkové, i když někde je potřeba vůbec nepolevit a i trochu přidat, aby i závěrečné vysvědčení bylo stejně krásné. S každým jsem to probrala a každý ví, kde to trochu skřípe.
Přeji všem krásné sváteční odpoledne, dopřejte dětem radost z úspěchu nějakou oslavičkou!

Výpis vysvědčení si nechávají děti doma a já prosím rodiče, aby do notýsku napsali: Vysvědčení viděli - podpis. Děkuji.

S vysvědčením dostaly děti i nové úkolníčky, do kterých si začneme od pondělí zapisovat domácí úkoly a ze zadní strany pak případné zapomínání.(cena notýsku 6,-Kč). Další pondělní novinkou bude psaní perem, které si děti přinesou.
Úkoly nemáme, ale čtení je potřebné.

Ještě jednou pěkný den, ale i ty následující.

Žádné komentáře:

Okomentovat